Film-My Name is Khan-Benim Adım Khan

My Name is Khan - Benim Adım Khan

Rızvan Khan, asperger sendromu hastalığı olan bir müslümandır. Asperger Sendromu ise Otizmin bir çeşitidir.  Annesinin ölümünden sonra Amerika'ya abisinin yanına gider. Abisini kurmuş olduğu bitkisel ürün dağıtım firmasında çalışmaya başlar. Dağıtım yaptığı kuaförlerden birinde gördüğü hintli bir kız Mandira'ya aşık olur. Daha önceden çocuğu olan Mandira'nın 11 Eylül saldırılarından sonra müslümanlara karşı oluşan tepki nedeniyle Mandira'nın çocuğu dövülerek öldürülür. Mandira müslüman olduğu için bunun sorumlusunun Rızvan Khan olduğunu düşünür ve ondan ayrılır. Bir şartla geri dönebileceğini o da Amerikan Başkanına ve herkese terörist olmadığını söylersen geri dönebileceğini söyler... Film gerçekten akıcı izlenmeye değer...

Yapım: 2010 Hindistan
Tür: Dram, Gerilim, Romantik
Süre: 165 Dak.
Yönetmen: Karan Johar
Oyuncular: Shahrukh Khan, Kajol , Kenton Duty, Mackenzie Firgens, Zarina Wahab
Senaryo: Shibani Bathija, Niranjan Iyengar
Yapımcı: Karan Johar, Gauri Khan, Prashant Shah, Khairnar Pravin, Sumit Chawla


Penulis : Unknown ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Film-My Name is Khan-Benim Adım Khan ini dipublish oleh Unknown pada hari 9 Kasım 2013 Cumartesi. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Film-My Name is Khan-Benim Adım Khan
 

0 yorum:

Yorum Gönder